Tuesday 7 May 2013

Hobi Barangkali

Teringat waktu kecil aku suka dengan permainan "Green Combat". Susun sebaris buat kawad umpama dalam kem askar. Lepas tu aku golengkan sebijik guli besar dari jauh untuk jatuhkan satu persatu askar yang berbaris tadi... Korang bayangkanlah sendiri macam mana cara aku buat tu. Memang seronok permainan ni sesuai sangat la dengan usia aku masa tu.

Green Combat
Bila aku dewasa tak pula aku jadi askar..hehehehe

Aku kongsikan gambar model jentera perang yang aku suka, banyak lagi yang lain tapi tak sempat nak ambil gambar.











4 comments:

  1. ish x sangka kau pun collect model juak bro, aku pun collect juak cuma lebih ke action figure mcm The Crow, Alien dgn Predator.haha pelik2 jak

    ReplyDelete
  2. Mun patung3 aku kurang sikit tapi bab jentera perang memang layan..belum masuk model angkads lepas gik.hahaha

    ReplyDelete
  3. bilun model supermarine spitfire (british) sikda dalam koleksi ka pok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spitfire ada..cuma dah patah sayap sebelah.ya la sik digambar..

      Delete