Tuesday 16 July 2013

Barangkali Jika berada Di Farley Supermarket

Farley Supermarket Medan Jaya, merupakan lokasi tumpuan bagi mereka yang ingin mendapatkan barang keperluan, tambahan lagi lebaran hampir tiba sudah tentulah ramai yang akan berkunjung untuk membeli barangan persiapan raya nanti. JIKA Barangkali ke sini, tidak sah kalau tidak menjenguk sahabat Barangkali yang juga seorang staff Farley yang cukup peramah dan tidak harianlah beliau cukup dikenali dikalangan rakan rakan staff yang lain. Orang yang maksudkan ialah Jackson a.k.a JikaJackson Deepluyka dan bertugas di bahagian peralatan permainan. Seharusnya majikan memberi sedikit pujian dan penghargaan kepada beliau kerana menjalankan tugas dengan penuh amanah dan tanggungjawab..perrrhh..
Petang semalam Barangkali sempat menemui beliau dan mengganggu beliau sedang bekerja, akan tetapi kedatangan Barangkali sudah semestinya disambut dengan penuh ramah walaupun dari raut wajahnya terlukis seribu keletihan dan rungutan hahahahaha. 
Barangkali titipkan beberapa gambar beliau melayan karenah kami.

Sebaik sahaja menemui Jika, beliau terus mulakan celoteh dan aksi..

Jika memberi penerangan sedikit kepada kami mengenai bahagian yang beliau jaga selia.

Jika Barangkali

Fareez dengan permainan robot

Barangkali dan Fareez mencuba ukulele yang ada dijual disini, cukup murah dan boleh dimiliki sekiranya berminat, Barangkali sendiri boleh ajarkan.


Jika menunjukkan ruangan permainan yang istimewa.

Sebahagian watak Figura One Piece yang harus dimiliki.

Harapan Jika Agar ibu bapa bawa anak mereka dan belikan permainan ini buat mereka.

Fareez menggayakan papan luncur air.

Adwa Liew juga memperagakan papan luncur air dan beliau terus membelinya.

Barangkali dikabarkan oleh Jika bahawa dalam minggu ini akan diadakan MemberDay  Farley, jadi beliau ingin menjemput orang ramai untuk datang membeli belah di Farley Super Market.

6 comments:

  1. sajak berlaqon nyilau haha...yup farley siap berik sms kpd pelanngan sid tentang Member Day, kalo x silap aku ujong minggu tok dah mula.

    ReplyDelete
  2. shopping di farley sudah xrelevan sbb susah cari parking...

    ReplyDelete
  3. RM0.00 Farley Bintulu is having MEMBER DAY ON 19-21 JULY 2013. Plenty of great offers & free member gift waiting for you, while stocks last! See you there!

    ReplyDelete
  4. farley bagus gk dr sing kwong bru....brg2nya tersusun jak.....even pun xda parking,atleast x sakit otak crk brg....hehehehe

    ReplyDelete