Sunday 28 April 2013

Barangkali Merapu : Cermin Mata Barangkali

Semalam aku singgah sekejap kat tapak jualan murah di Pasar Lama Mukah. Cuaca yang panas semalam membuatkan aku nak beli cermin mata buat pelindung mata..

Sedang tekun mencuba pelbagai jenis cermin mata di satu gerai jualan ni,tiba tiba aku terjumpa 1 cermin mata yang dah lama aku cari, aku memang minat gila jenis yang ni. Terbaik.....

Cermin Mata ni la yang aku maksudkan

Pada siapa yang mengenali aku barangkali mereka perasan apa yang aku selalu pakai kat kepala.
Ini yang selalu aku pakai...

Topi Barangkali


 
Cermin Mata Barangkali



6 comments:

  1. barangkali inilah yg dinamakan koleksi

    ReplyDelete
  2. Macam stail kartun Old Master Q (atau dlm bahasa cina Lau Fu Ze) tapi menarik!

    ReplyDelete
  3. hahaha...tauk juak ko adi katon ya..aku nang dapat inspirasi dari ya la..

    ReplyDelete
  4. Kamon man haha...kita membesar membaca majalah2 kartun mcm ya hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seingat aki la,waktu kecik masa bapak ngantar pegi kedai gunting rambut aku mula2 tengok buku katon tok .pakey layan pelanggan sebelum atau masa gunting rambut.kat bangunan pasar kayu dulok marek

      Delete